telegram iconwhatsapp icon
instagram
بازاریابی شبکه اجتماعی

بسته‌بندی غذای بیرون‌بر مک‌دونالد

به گزارش Marketing Dive، این مورد از آن کمپین‌هایی است که هرقدر که حرف زدن درباره آن کافی نیست، دیدن یک عکس ساده از آن گویای همه چیز است. این یک بسته‌بندی معمولی نیست و کاغذ قهوه‌ای رنگ همیشگی مک‌دونالد با پنجره‌های سایه‌دار به سبک مینیمالیستی و یک در تزئین شده‌اند تا راحتی خانه را نشان دهند. لوگوی زرد مک‌دونالد به شکل یک طاق زرد رنگ نیز در تصویر حاضر است.

اما چرا این کمپین جذاب و خلاقانه تنها در نروژ اجرا شده است؟

پاسخ مک‌دونالد به این سوال روشن است. مک‌دونالد می‌گوید که براساس تجربیات و آمارها نروژی‌ها بیشتر از مردم هر کشور دیگری ترجیح می‌دهند که غذای خود را به صورت بیرون‌بر دریافت کنند و آن را در خانه بخورند. پس این برند تلاش کرده تا با این کمپین به مخاطبان خود بگوید که اشکالی ندارد که آنها ترجیح می‌دهند در زمستان‌های سرد نروژ غذای دل‌چسب‌ خود را در خانه بخورند و مک‌دونالد با آنان همراه است، تا جایی‌که برای آنها یک بسته بندی اختصاصی و هنرمندانه رو می‌کند. مک دونالد در کمپین زمستانی خود در کشور نروژ قصد دارد هم مشتریانش را در این تصمیم همراهی کند و حس بهتری از صرف غذا در خانه به آنان منتقل نماید و هم پیام «در خانه سفارش دهید» را به آنان برساند. طراحان این کمپین نیز در این باره به رسانه‌ها گفته‌اند: «این کاردستی نیاز داشت که ایده‌ها ساده پیش‌ بروند. هدف ما این بود که در عین متعادل بودن، افراد تشخیص بدهند که این بگ نمایانگر یک ساختمان است.»

footer
logologo

آدرس : تهران - بزرگراه بابایی - بلوار نیروی زمینی - مجتمع الماس ایران - طبقه همکف واحد

تلفن :

021-28421300

ایمیل : info@planagency.ir